utorok, júna 27, 2006

...znovuobjavenie robina hooda...

...film Robin Hood, kral zlodejov bol jeden z prvych filmov ktore som videl v kine. bolo to kedysi davno pradavno, ked bolo kino hviezda najlepsim kinom v celej bratislave. niesom si isty ci to bol prvy film na ktorom som bol v kine alebo nie, ale som si 100% isty, ze toto bol prvy film, ktory ma uchvatil natolko, ze uz pri vstavani zo sedadla som sa citil ako robin hood, cestou k autu som sa staval za kazdy stlp, ako keby to bol strom v sherwoodskom lese a predomnou by boli kralovksi vojaci. po navrate domov som sa v momente zacal zapodievat problemom cislo 1. robin musi mat luk.......no jednoducho zazitok jak delo, este dlho som sa povazoval za robina,aj luk som si zohnal...este par filmov ma drapslo tym krasnym detskym sposobom, ze som si z lega staval samopali a ide domyselne zbrane...dlho som uz nic taketo nezazil a pravdu povediac, myslel som si ze uz ani nezazijem. minuly vikend doniesla sestra domov DVD s filmom Le Grand Bleu. Magicka hlbocina. Po niekolkonasobnom vzhliadnuti si myslim ze je to najlepsi film rezisera Luca Bessona. More ma nikdy nelakalo, preplnene plaze a ani extrasialena exotika s bielym pieskom a kokosovymi palmami. No prostredie na brehoch sicilie bolo nadherne a posobilo tak nedotknute, ze som mal v momente chut sa tam ist pozriet. Nie, netuzim sa stat potapacom ako hlavne postavy, potapanie mi velmi nechuti, uz som si to vyskusal, no po tomto filme by som sa veru isiel niekde vycvachtat. more a nic. fakt zaujimava hodnotova zmena v rebricku, kde na prvom mieste medzi dovolenkami boli alpske destinacie s mojimi fishermi na nohach a dlhymi zjazdovkami pod sebou. Nie, nemam chut si kupit snorchel a plutvy, ale na druhej strane, lodka a vlny...no proste nikdy ma nic taketo nelakalo a zrazu ze "preco nie"? nehovorim ze pozeram kazdy film, ktory sa objavi v kinach, nepozeram len kasove trhaky, ale vselico mozne, no citit sa opat ako hlavny hrdina, to sa mi nestalo uz poriadne dlho. a o tom to podla mna cele je. o osloveni. nechcem sa potapat to 100 metrovych hlbok a nechcem zomriet v hlbinach oceanu kde si pre mna pridu morske vily. ale ten pocit slobody, volnosti a vasne ktoru prinasa to, co sami milujeme {v pripade hlavnych hrdinov more}, pocit ktory na mna z toho filmu isiel...no nadhera...
...vonku prsi...opat letna burka...:-)

momentalne pocuvam ash band