nedeľa, júla 02, 2006

...watch the crossing...

...heheeee,moja postavicka sa opat raz ocitla na zaujimavej zivotnej krizovatke, sak preco nie, aspon je o zabavu postarane a nenudime sa. clenok mi zaujimavo puchne, to tak konci ked sa vyberiem hrat streetball na beton.nevaaaadi.aspon popadali nejake trojky, teda dvojky, v reci streetballovej.dobre bolo.teda az na ten clenok.kedze poslednu dobu,respektive taky tyzden urcite, a dva dni ceeeelkom urcite ma zase prenasleduju curacke myslienky.ako necakane,su v nich opat nase obdivovane polovicky.alebo teda,buduce (mozno) a minule (urcite) polovicky. tieto curacke myslienky som nezahanal pri rylovani, lebo setko uz porylovane je. vyriesil som to trhanim buriny ktora neda pokoja nasim zemiakovym zahonom. tiez tupa mechanicka praca, kde si treba tak trochu vsimat, ze ci ta hnusna bylina ktoru clovek prave vyrval, nema na svojom spodku krumpel.ak hej,treba tajne vratit na zad.vcera sa tie myslienky este znasobili a mna cakal streetballovy zapas.nastastie.vylietanie na cerstvom vzduchu, zopar stiplavych nadavok,nejake pekne akcie a bolave krize.no ani na sekundu som si nespomenul na nic neprijemne a odpluval som jedine ked som mal v hube zo slin zmes podobnu univerzalnemu lepidlu,ktore neviem ako sa vola,ale je divne biele,predavalo sa v zltej flasi s cervenou etiketou a na zakladnej skole bolo rozliate po triede kazdu vytvarnu.popici vec.akurat ze ked mi moje sliny zacali pripominat tieto detske casy,nelutostne sli ven a praaaask,trojka (teda dvojka).keby som tak mal chut trhat burinu stale,resp. mohol hrat stale street, tak by mi nase obdivovane a zaroven nenavidene polovicky mohli kludne aj na hlavu .....* (* doplnte podla vlastneho uvazenia).je zaujimave ako si clovek pocas vztahu odvykne na uskalia cihajuce vo volnej prirode.nieco ako ked pustia simpanza zo zoo do pralesa.ze chod,si slobodny,rob si co chces.ziadne mreze,behaj,uz mozes.to je sice vsetko pekne,ale chudak simpanz zrazu nedostava nazrat,ale stava sa zranym.samicky musi presviedcat este viac ako v zoo a sem tam dostava na hubu.ci uz od samiciek,alebo od vacsich zverov.necudo ze sa mu po tych mreziach mozno aj obcas zacnie.sloboda je fasa vec,ale trochu bolestiva...

momentalne pocuvam princa a pesnicku purple rain