sobota, augusta 05, 2006

...viva la 14...

tato vec vznikla pred par dnami mimo mojho kompu, takze datumovo nesedi s nahodenim na blog.

...dalsi sialeny horuci vecer ktory ma uplne necakane zastihol doma. asi sa vypravim na nejaku sialenu akciu a konecne pojdem zbalit nejake 14ky ako o tom stale hovorim. co moze byt lepsie ako zmachlena 14ka co ma byt doma o desiatej, resp. otrlejsia o pol jedenastej, kedze mame tie prazdniny. 14ka vie co chce, tusi co nehce a hlavne je ich momentalne plne mesto. drviva vacsina vysokoskolakov sa vratila domov a su roztruseni po celom slovensku, alebo isli makat do nejakej krajiny neobmedzenych moznosti. poznam ludi z oboch skupin a tak trochu lutujem,ze niesom v ziadnej z nich. momentalne by som si asi najviac prial byt niekde daleko a mat otvorenu letenku niekedy v septembry. ale kedze som talent, tak si skusky z prveho semestra robim na konci stvrteho a to tak potom vyzera. kvasim teda doma, sem tam si vybehnem zabehat, ale inac je to bieda. veru, treba ist na tie 14ky, u nich je jasne co na druhy den spravia, na rozdiel od svojich starsich kolegyn u ktorych by sa ista psychycka vyrovnanost uz v celku ocakavala. ale asi je to prave to, ze tie starsie zrejme presne vedia co chcu a tak konaju presvedcivo, ale pre svoje okolie necakane. nevaaadi. o tom som ajtak nechcel, ale tak nejak som nabral tento nazor, tak preco sa on nepodelit...pocity po vztahu su ako taka sinusoida, raz je clovek hore a raz je dole. blbe je ked okolo seba nema dostatok kamaratov na to, aby nesedel doma a nezivil kokotiny a este blbsie je ked sa par kamaratov aj najde, ale clovek za nimi nejde a sedi doma a strikuje si svoje teorie o teori zenskej relativity. ak by existovalo nejake riesenie tejto teorie, tak by fakt stalo za to sa do toho pustat, ale skor sa vyzisti posledne cislo zlomku 22/7 ako tato logika. fajn je ze si to mysli aj ta druha strana, takze sily su vyrovnane. ty co to pochopili sa chodia spokojne opijat, ty co to este nepochopili sa chodia opijat aby pochopili a ta nestastna cast, ktora sa stale snazi pochopit sedi doma podobne ako ja a nici svoje okolie blbou naladou. asi bude treba fakt nejaky ten zatah, prekutrat polozky sim karty na ktore sa volalo naposledy este v casoch davno minulych. liek na spackany vztah je asi dalsi vztah s neistym vysledkom, ktory tak ale samozrejme zo zaciatku nevyzera a tak ma clovek pocit ze je to ok. ale tak to ma byt, mozno to bude ok, jeden nikdy nevie a to hladanie je asi fakt nieco ako korenie zivota. pri hladani niecoho noveho nastupuje otazka, kaslat na minulost, alebo sa snazit udrzat si dobre spomienky skutocne dobrymi. kedze som tvrdohlavy, tak si vyberam zo zasady tu tazsiu cestu s neistym vysledkom, no s obcasnymi dobrymi vysledkami. motivacia je vzdy, ajked to tak ani trochu nevyzera, aj ked lietaju imaginarne taniere, ajked ma clovek pocit ze uz nizsie to nejde. ale vzdy ide. a z toho dna to ide aj hore. ak je vola, tak to ide. obcas mam pocit, ze sa o tom nechcem presvedcit a pritom si nic ine neprajem. ale co ine cakat od cloveka ktory sa kvoli prachom vrati do pekla zvaneho opc. o co teda vlastne ide? asi o nic zlozite. o prisposobenie? o pochopenie? o nezivenie nejakeho vysnivaneho obrazu?
dajte mi pevny pod a pohnem zemegulou.a ako sa hovori, v kazdej obave sa skryva prianie.
takze hor sa za 14kami, vidime sa niekde vo film cafe, niekde pri lyre, alebo u mna doma pri klepani tohto nezmyslu. som zvedavy ci ho niekedy budem vediet precitat cely naraz bez myslienky "co si tym chcel akoze povedat" a som zvedavy, co si o nom budem mysliet o tyzden, o mesiac, o rok. rad to budem zistovat podla polohy na sinusoide a inych vecii.

momentalne nepocuvam nic

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

no je to krasny sen ale kazdy z nas ma ten pud sebazachovy a nebude to riesit je to len fikcia a fantazia nastastie - moc by si si nepokecal so 14tkou asi by si odisiel po 20 minutach keby si pocul co riesi + a hlavne tie dnesne deti a mladez - je to zrejme totalny vyplach spolocnosti cest vynimkam vzdy su aj budu v kazdej dobe a case a tisicroci ....pistik sak nabuduce ked bude pisat svoje uvahy rovno ich rymuj povysis svoje uvahy vyssie urobis nieco uzitocne pre seba a pojdes hore :)

17:22  
Blogger pista58 said...

cau mustaf, ono cely ten clanok a hlavne ta cast so 14kami je tazko ironicka,takze neboj:-)
raz to dam aj do versov uvidis.

16:14  

Zverejnenie komentára

<< Home