utorok, augusta 08, 2006

...sviecky, U2, romantika jak ma byt...

...jeden zo zazracnych vecerov, ktore doma netravim preto lebo by nebolo kde byt, ale preto, ze po skuske s kapelou som tak ohucany, ze pivo v krcme by mi sposobilo nejaky novy druh choroby a trmacanie v mhd... nuz som si opat raz sadol za net, v telke beztak nic nejde. poslednu dobu je moja uchylka pozerat si fotoarchivy uzivatelov na strankach ako pokec a podobne. vzdy som sa niecomu takemu snazil vyhnut, lebo je to prilis chore na to, aby to clovek robil dobrovolne. kedze som sa ale dopocul, ze pokec je super stranka, ze si tam urcite niekoho najdem, tak som to skusil. vsetky ostatne veci nekomentujem, nechajte pracovat svoju fantaziu a spomente si na film laska cez internet. tak takto to ocividne nefunguje. ze preco? no to tu raz napisem tiez, ale zbieram odvahu, lebo verim v silu voodoo a nenavisti na cely zivot. no ale spat k pokecu. obcas brutalne zasnem nad invencnostou pubertiacok pri foteni seba samych v dost sialenych pozach, polohach a inych vsetkolennieprirodzenych situaciach. akoze fotit sa webkamerou, fotakom v mobile, ksicht na 300 sposobov, zo vsetkych stran, na dvore, pri aute, za kompom, v posteli...no nech ti nejebe, mna by to asi prestalo bavit po prvom blesku. idealny je komentar k fotke ze "maciatko978 v chorvatsku" alebo "no niesom peknucka", kdezto na obrazku je len nejaka skvrna a la fotime v noci bez blesku, ci tych 500 stvorcekov je fakt moja tvar. aby som iba nehanil, najdu sa aj vsakovake fotky pamely anderson ci inych "estechviluslavnych" ci par ambicioznych modeliek, ktore musia mat zarucene plny mailbox. zatial ma tieto fotoarchivy zaujali natolko, ze som sa este neodvazil kliknut na tlacitko chat. to by bol asi vazne ze koniec, ajked dostal som par mudrych rad, ze takto sa da fakt niekto najst a urcite to bude klapat. radsej vypijem liter okeny ako to co i len skusat. ale o tom tiez niekedy nabuduce. neviem preco mam mometnalne schopnost pisat o niecom o com nechcem, asi to suvisi so sexualnou nevyburenostou a frustraciou. zeby som dal pokecu sancu?:-D dalsia skupina velmi zaujimavych webov su vsakovake internetove mrdniky ako t-station na zoznam.sk, ci rozne zenske, resp. muzske, resp. zmiesane portaly s radami ako z casaku Cosmopolitan a Gold Man naraz. Co som ale necakal, ze mnozstvo clankov na zenskych portaloch/sekciach je omnoho viac a su skutocne obsiahlejsie a zaujimavejsie ako na tych pre muzoch...muzi necitaju?...ale asi ano, ale fakt ich nezaujima, ze ake povolanie si maju zvolit, aby zbalili co najviac zien, ale omnoho vyzivnejsi je clanok o zenskom orgazme, resp. vplyve velkosti vtaka na kvalitu sexu.zeny asi radsej pisu o svojom "vnutre" a o poznatky sa delia omnoho ochotnejsie ako opacne pohlavie.no minimalne mna to bavi citat omnoho viacej. a sudiac podla muzskych prispievatelov do diskusii asi niesom sam. je to celkom zaujimave a dost ma to prekvapilo. na forach pri clankoch pre muzov nieje takmer nic a zensku tam clovek ani poriadne nestretne. treba si ale priznat, ze tie najlepsie clanky su fakt na strankach s ruzovym ramovanim a reklamami na nove telove mlieko. toto browsovanie po vselijakych mienkotvornych a poucnych portaloch by sa dalo tiez zaradit do pokracovania ako prinutit mozog nemysliet, ale obcas sa clovek intenzivne zamysli, ked si precita vetu ako napriklad "muzi zboznuju ked im partnerka nasadza kondom ustami". vtedy sa pozastavim a snazim sa rozpomenut, kolko ludi oznacilo ako jednu z najtrapnejsich situacii nasadzanie kondomu partnerkou a "iba" rukami. ale presne kvoli tymto frkom sa tam obcas oplati zajst, lebo popri tom sa daju dozvediet aj rozne uzitocne veci, ktore sa potom teoreticky daju zuzitkovat, ak je na kom.

soundtrack k million dollar hotel mi uz pomaly dohrava, idem to zalomit, nech niesom rano zase ako matoha.

1 Comments:

Blogger pista58 said...

rofl, preco si myslis ze by som aj nieco take spravil?:D :D mam sa rad a mam svoju hrdost:-P

16:16  

Zverejnenie komentára

<< Home