piatok, septembra 28, 2007

...a bude fajn...


...je velka skoda, ked sa vyborne veci zacnu zneuzivat. ludia maju obcas potrebu hrat sa na niekoho kym niesu a posuvat sa do urcitej skupiny, kam ale zial nepatria. preco takto moralizujem? nuz velmi jednoducho - ked clovek nieco ocakava vdaka prichadzajucim naznakom a potom to nedostane. respektive dostane, ale obsah nieje taky ako naznacoval obal. krasnym prikladom je vselijake obliepanie aut, aby vyzerali brutalne. myslel som, ze tento Tesco booom tuning je zalezitostou par tupcov, o to viac ma sklamalo, ked znacka ako audi zacala ponukat zakaznikom S-line paket. vdaka S-line paketu sa auto stava vyzorovo podobne vykonnej serii s oznacenim S, ktora ma pod kapotou trochu ine stado, ako ma castokrat auticko s S-line paketom. Neviem preco mam taky nazor, ale myslim si, ze kazdy by mal mat to na co ma a nie sa na nieco hrat. Najlsabsi motor a velke blatniky + logo, aby si o nom mysleli ze ma silne auto a drahe auto. smiesne. Dalsi vynalez, ktory mi pije krv je push-upka. Myslienka je to uzasna, dvihnut sebavedomie zene, ktorej tam pan boh nenalozil. Skoda ze to obcas potom vyzera tak, ze clovek sa okolo seba pozera a ma dojem ze vsetky baby maju prsia c.4, kedze ich kazda dava patricne najavo. Zahladiet sa tam je moralne nepripustne: "Kam mi to pozeras, ty uchyl"...no daj si dievca vrece a nikto si ta nevsimne. ked chce putat pozornost, nech s tym rata. O to vacsie prekvapenie je ked po rozopnuti podprsenky zazrak splasne a Sklenarikova sa niekde v dialke z putacu usmieva. Opat nerozumiem, na co to vlastne cele je. Naco sa hrat na niekoho, kym niesom. Ved pravda vyjde ajtak najavo. Ach ano. uvedomujem si to. pozoronost. o tu treba neuprosne bojovat a ked nestaci prirodzenost, tak to treba prikraslit. O musich okuliaroch, ktore zakryju kazdy otrasny ksich uz asi netreba rozpravat, lebo by som skoncil niekde pri politike:D:D:D:D a to tu predsa nikto nechce:-)
momentalne pocuvam motley crue

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Vystrihy a sicko co je v nich sa okukuje, taky je ich udel a na nic ine nesluzia. Dievcence to velmi dobre vedia a pokial vies odhadnut unosnu mieru, cucanie do vystrihu je do istej miery ocakavane. Tie pusapky ponukaju porovnatelny showcase s lepsimi modelmi. To mas ako s tymi audinami, s a s-line vyzeraju podobne, ale akonahle si ich osahas, vies na com si. A vobec...zas pises o ceckoch a kravinach. Kedy sa zacnes venovat aj vaznym temam? Hlad v afrike, globalne oteplovanie, prava buzikov...???

21:17  
Blogger pista58 said...

fifo ze si to bol ty?
popravde, suhlasim. kto si na to siahne, ten vie vo co gou. popravde mi je ale z takych ludi celkom na grcanie a to mi ani netreba borku alebo ine lahodky.
a ten hlad a ine zalezitosti...aj k tomu raz dojde:-D

btw, kedy som naposledy pisal o ceckoch?:D ale tak no...dobre prsia su lepsie ako dobre auto, no na druhej strane, s dobre prsia neznamenaju dobre auto, naopak to uz je pravdepodobnejsie. nuz ale, kto stoji o tie picky co chcu len poriadne zaradit kvalt:D

23:54  
Anonymous Anonymný said...

pista ty si k....
ale mam ta rad
ber tento prispevok s rezervou pretoze je pisany po vypiti urciteho mnozstve spanielskeho bieleho vina za 75 centov(sklenena flasa a korok oproti vino de tavola co dostanes u nas uplna lahodka)

23:43  

Zverejnenie komentára

<< Home