utorok, apríla 10, 2007

...:-)...

...potesilo ma par novych navstevnikov, zdravim juro (pankac poyebany...ale uz ho tak nevolam.uz len pankac). preco to pisem v mnoznom cisle ked napisal iba juro? neviem. nevadi. je to honosnejsie. neviem ako vy, ale moje velkonocne prazdniny boli v pohode, nevenoval som pocas nich svojmu telu ani kvapku alkoholu co zas take pohodove nieje, ale nevadi. dokonca som pocas mojej abstinencie zazil vecer ked som k nej bol nuteny a pritom som mal vsetko potrebne na dosah. zacalo to velmi nevinne, super prechadzkou s lubkou, ked sme si povedali ze preco neskocit na zeleznu. tak sme si to dali spod cerveneho mosta k stanici lanovky za jazerami a naspet. v tych chvilach som videl uz jedine pivo, no kedze som bol autom , tak musela stacit kofola a otrasne hranolky. esteze ta pusa bola tak super. zivil som nadej, ze vecer to opriem niekde so zuzkou a dam si poriadne orosene.
-zavezies ma do harleju???- ozvalo sa z kupelne. jasnacka ze pivo musi pockat.
-kedy tam checs byt- zamnaucal som.
-no tak, desat, stvrt na jedenast najskor- ozvalo sa znova.
-ok...- s ocnou vyvrtkou som odpovedal a chcelo to este jeden telefonat.
jasne ze sa mam ponahlat blabla (ja viem zuzka ze to citas ale to auto si mo mohla dovolit zaviest, nesedeli sme tam zrovna najkratsie:-P )
do krcmi pod hradom, u pastiera, ci u dobreho pastiera, nikdy neviem som dorazil nieco po pol jedenastej, kedze zuzkin argument:
-ved si das vineu alebo nealko pivo-
mi jaksik zobral vietor z pivnych plachiet. tak to zaistil jeden nealko bazant ktory nebol najhorsi, no ale uznajte, ukojte placebo, muzske ego a cojaviemcoeste. v pici. nevadi. hlavne ze setci (tamika, zuzka, kaci, brano) pili, sice decentne, ale predsa.
co viac moze clovek chciet ako vyborny napad:
-podme do VIVI na jedno- ...zaznel neznamy hlas.
VIVI je krcmicka blizko mna ktora je na posledne a nudzove priam idealna. svetla svietili ajked som z dialky videl tmu, ludia sedeli, po troch krokoch barman vypol muziku.
-zaverecna, uz mame po zaverecne- zahlasil od baru.
-ani jedno este nenatocite?- snazil sa niekto oponovat.
-uz mame koniec- nedal sa odbit.
no tak smola, proste mi to nebolo sudene. tak sa slo kecajuc domov. aspon ze sme sa po dlhej dobe videli a porozpravali sa. kaci, mohla si ostat dlhsie. skoda. nabuduce.

tak ma este napadlo, ze vlasnte v tej krcme u pastiera ci kieho psa bolo dost prijemne, tak sa na par metroch pre mna celkom rozrastli moznosti kam ist na pivo, mat to blizko a na jednej ulici:-)
vidrica, drink in gallery, cert (zlaty nas cert a resety v nom) a pastier. slosgold ci slosberg ci kera rit, nemam to tam rad, par kamaratov ano, ale az na jukebox v ktory casnik stisi v momente ked odtial ide rock je jeho jedina dobra vlastnost. ale o tom nabuduce, tieto podniky stoja za zmienku.

...momentalne nepocuvam nic