sobota, septembra 16, 2006

...a vymaz si moje cislo...

...ked mi dneska prisla sms od dievcata, ktore som pred casom pozval na rande, tak som skutocne necakal taky vrely obsah. "nevolaj mi, nepis mi a vymaz si moje cislo! nemam zaujem. mam frajera a chcem s nim byt!" no tak nejak znela ta sialenost a uz od tretieho slova som sa nemohol ubranit hlasnemu smiechu. ja viem, nieje dovod sa smiat, niekto mi dal razne najavo, ze o mna nestoji a bla bla blaaa. akurat predosle okolnosti a tento zaver mi pripomenuli casy, ked bola takato komunikacia uplne bezna a ja som mal 16 rokov. asi som iny, ale mam celkom rad priamy postup a nie nejake zvlastne klucky. a hlavne ked viem, aky mam na daneho cloveka nazor, tak uz duplom. ale budiz, asi sa chcela pomstit, alebo chcela byt teraz ona ta zla a tak ta laskyplna sms prisla po dvoch tyzdnoch tiez celkom zaujimavej komunikacie, pricom od sameho zaciatku vedela o co ide. par ludi ma chcelo utesovat, ze im je luto ako to dopadlo, ale osobne nemam pocit (odhliadnuc od nejakej jesitnej chlapskej nastvanosti) ze by som dostal nejakeho velkeho loosera. viem si predstavit omnoho tvrdsie a inteligentnejsie odmietnutie z oci do oci a nie taketo neosobne pubertacke vysteknutie. ale pri tej komunikacii, ktoru som s nou mal mi to vlasnte pride ako celkom logicke vyustenie a sam sa tak trochu divim, ze som na to neprisiel uz skor. akurat to zostane asi fakt mimo mojho zmysloveho vnimania, ze naco to bolo dobre. ked chcem s niekym skutocne inteligentne vyjebat, tak to urobim fakt neprijemne a nie takto, ked vlasnte neviem ze kto z nas dvoj je vacsi talent.pride mi to tak absurdne, ze som o tom proste napisat musel. s usmevom na perach sa lucim do tohto uprsaneho podveceru:-)

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

tusim mi uslo co si pocuval...:)

15:19  
Blogger pista58 said...

no jo,starnem a senilniem,ale typujem ze to bolo bud nieco od lepayaco, chikiliki alebo infectious grooves.

momentalne je to iron maiden a ich novy album ktory mi foter kupil napriek tomu ze som mu povedal ze sa mi nepaci...:D

19:54  

Zverejnenie komentára

<< Home