nedeľa, októbra 08, 2006

...soft touch cassette operation...

...velmi by ma zaujimalo preco ma clovek tu schopnost, ze jedno rano sa zobudi a je ok a jedno sa zobudi a nieje ani trochu ok, pricom na tu mrzutu naladu a nechut ku vsetkemu nema absolutne dovod. dnesne rano mi sposobovalo problemi uz len samotne vstavanie z postele. utrpenie, blabot a bes. v tej chvili som vedel ze moznost prelezat cely den v posteli by bola sice nadherna, ale vobec by mi k lepsej nalade nepomohla, pretoze by som akurat tak analyzoval co vsetko moze za mojou divnou naladou stat. absencia oblubeneho syru v chladnicke ma nejako zvlast nepotesila, ale bola mi ajtak viacmenej ukradnuta. zle znamenie. ak by som mal dobru naladu, tak by si to asi zasluzilo par nadavok. mama sa uz hrabala v zahrade, tak mi bolo jasne ze sa stihla pohadat s fotrom. no parada. hnusne toasty, gumene rukavice a pome natierat plot. v tom prijemnom tieni mi sice bola kosa, ale aspon som sa venoval niecomu rozumnemu a uzitocnemu. fakt je ale ten, ze nieje jediny dovod, preco som sa rano zobudil taky, aky som sa zobudil, no od momentu ked som mal blbu naladu mi ju okolnosti coraz viac prehlbovali a pripominali. teda, ako mi raz bolo povedane:
-ked si na nieco zamerany, tak si to najdes aj v kope sena. proste ak mas problem a velmi ho riesis, tak sa s nim zobudis hoc aj na cele vytetovanym-
ked som sa tak nad tym zamyslel, tak to je asi fakt pravda. dorka zase hovorievala nieco v zmysle, ze:
-ked nieco velmi chcem a velmi po tom tuzim, tak na to tolko myslim, ze sa mi to splni-
ja sice po problemoch netuzim, ale ta podstata je jasna, tolko o nich furt rozmyslam, az ma obkolesia. a kedze na toto je najlepsie zavalenie fyzickou pracou, idem donatierat ten plot a potom sa pojdem ponevierat do KIKY a vybrat nejake veci do svojej izby, ktora uz nutne potrebuje zmenu. Feng Suei proste ucinkuje.

momentalne nepocuvam nic

4 Comments:

Blogger pista58 said...

pre mna je uz kika dost low end...europaony,to fakt nehrozi,lebo to ani neviem zaradit.shit jak cela amerika.

22:50  
Anonymous Anonymný said...

I will not agree on it. I think warm-hearted post. Expressly the title-deed attracted me to study the sound story.

0:58  
Anonymous Anonymný said...

Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

22:52  
Anonymous Anonymný said...

Well I to but I about the list inform should prepare more info then it has.

5:44  

Zverejnenie komentára

<< Home