sobota, októbra 28, 2006

...fifth element...



...co nim je? je to hmotne alebo nehmotne? da sa to popisat?
ja si myslim ze piaty element je nejaka strasna ftakovina, kvoli ktorej ludia robia este vecie ftakoviny. je to nieco ako zenska logika? ma to nieco so synergiou? rad by som to vedel, ten kto to defiuje,tak ma u mna panaka. ono totizto ludia v urcitom stadiu vztahu/zamilovanosti/zahladenosti/zvyku/zivota robia podla mna fakt solidne hluposti, o ktorych si pocas single casov rozpravaju s kamaratmi po krcmach, klepu sa po celach a tvrdia, ze im sa to v zivote nestane. ved kto ma rad na krku stylovu kravatu ktora sa stahuje a povoluje, stahuje a povoluje, mierne skrti, riadne skrti a zase sa povoli. no ja velmi nie. par ludom to tak asi vyhovuje, lebo si tu kravatu...ok, volajme to slucka, na krku nechavaju stale, ksicht je coraz viac fialovy, ale oni len s usmevom sklonia hlavu a idu dalej. robia veci, ktore pred tym nerobili, branili sa im, alebo im boli proti chuti. zrazu to ide a oni sa neustale snazia vyhoviet coraz viac. stracaju svoju tvar, davaju najavo odpor ked slucka na chvilu strati pozornost a ochabne. lenze ked uz clovek-kokot nieco ma, preco by nechcel viac. a tak tu slucku zatiahne znova, dostane co chce a skusa. teda neskusa, on o tom zjavne ani nevie, pride mu to normalne, ze ten druhy sa dusi. ludia co ma poznate, citate to tu - ak niekedy budete mat zo mna takyto pocit, tak mi to dajte poriadne najavo. budem rezistentny, poslem vas do pice, budem vas nenavidiet, ale nakoniec vam podakujem a dam vam za pravdu. a budem sa moct s kludnym svedomim pozriet sam sebe do tvare...

momentalne pocuvam ohen od lucie a mam konecne dobru naladu:)

1 Comments:

Anonymous Anonymný said...

pišteeeek, z nudy som teraz pozrel ake adresy som si ulozil kedysi
daaaavno do kolonky oblubene, a tak niekde v strede medzi nimi som
nasiel tvoj blog...prijemne ma potesil :-) bobor

2:50  

Zverejnenie komentára

<< Home